2013. május 16., csütörtök

bon-bon és rózsa

Bon-bon és rózsa - úraértelmezve



A bon-bon konyakmeggy, a rózsa kövi. Amikor a funkcionális gondolkodás és a humorérzék találkozik akkor születnek az ilyen kis bolondériáim:

A kövirózsa állandó lakó az erkélyen, a többiek csak túristák, nyaranta kerülnek ide, regenerálódni.

Így fest közelebbről a "találmányom":


Tavaly ősszel ritkítottam a virágágyást a kertben és sajnáltam kidobni ezeket a kis növényeket. Kaptak egy kis sódert a fenekük alá az első kezem ügyébe kerülő edénykébe, aztán kitettem őket az erkélyre, vagy túlélik vagy nem alapon. Rájuk sem néztem tavaszig, aztán konstatáltam milyen szépen kikupáltak!
És egy profilkép a végére, erről a végtelenül hálás és strapabíró növényről:


Megmutatom az anyukákat is, ők virágládában laknak, termékeny földben és rendszeresen jutnak friss vízhez. Olyan mintha teljesen más család lenne, alig hasonlítanak:




Azért van igazi rózsám is, igaz, hogy csak mini, de idén ő nyílt ki először:


4 megjegyzés: