2013. május 17., péntek

e-bay gel-lac teszt



E-bay rendelés
gél lakkok Kínából

UPDATE 2013.10.15. A fejleményekről a k-öröm blogon olvashattok, a Milde East gél lakk címke alatt.

Megérkezett a várva várt csomag. A chika-store nevű eladótól rendeltem egy 12db gél lakkot tartalmazó szettet, kb 5000Ft-ért, ingyen postával. 25 napot kellett várnom rá, de végül sikeresen eljutott hozzám.

Bevallom kicsit aggódva rendeletem meg, mert korábban már megesett hogy elcsábultam kínai gagyi gél-lakktól a teszen és jól be is fürödtem vele. Az fehér üvegben volt, arany felirattal és nem is hasonlított arra aminek lennie kellett volna, és rettenetesen büdös is volt. De ennek már több mint egy éve és abban reménykedtem a termékek is fejlődtek ezalatt a idő alatt. 

Számba vettem a lehetséges kockázatokat, mit veszíthetek:
- nem kapom meg a csomagot, ha megkapom silány lesz a termék, talán nem fog jól fedni, nem fog jól terülni, nem lesznek szépek a színek, nem köt meg, nem lesz kompatibilis az itthoni anyagaimmal (CN, Perfect Nails) stb. Aztán utánanéztem az itthoni aukciós oldalakon és láttam, hogy többen árulják ezt a márkát itthon is, gondoltam, ha gáz lenne a termékekkel, a kommentekben biztos lenne nyoma. Konkrét véleményt nem láttam sehol, így a kíváncsiságom és az árérzékenységem együtt legyűrték a kételyeimet.

Nem mondom hogy tökéletesen elégedett vagyok, de ár-érték arányban egyelőre úgy tűnik nem nyúltam nagyon mellé.

Íme a termék:




A második kép a szobában, természetes fényben vaku nélkül, a harmadik kép az ablakban, teljes  napsütésben készült. Arra még nem volt érkezésem, hogy a körmömön kipróbáljam, de kíváncsiságom nem tűrt halasztást és egy régóta itthon "porosodó" tipesdoboz tartalma lett az alany. Éreztem én hogy ha frissen lakkozok, akkor tutira aznap jön meg a csomag... dehát ha jön az inger, akkor lakkozni kell, nincs mese.

Képen így festettek a színek, amiket választottam:

Nos, igen... kicsit eltér a valóságtól.
Gyakorlatilag a korall/pink, a menta, a narancs és a milka színeket tudtam beazonosítani a kép alapján. A világosabb színeknek tulajdonképpen nincs is színük, csak fényük. Ezen belül a két fehér csillámos teljesen egyforma, a harmadik áttetsző csillámos pedig csak szemcseméretben tér el. Van két glitteres egy rózsaszín és egy kék, amik alig látszanak. Illetve van egy pirosas és egy bronzos halvány csillámos, szintén csak fedőlakknak alkalmas - legalábbis annak, akinek nem éppen full-extrás hosszú és formás körömágya van. Az én kezem sajnos nem éppen a katalógusfotósok álma, ezért én az erős fedést preferálom. A jó hír, telt színre fedőlakként simán lehet velük variálni. 

És néhány közeli kép az ablakban készültek:








Amit a felvitelkor tapasztaltam: büdibb mint a CN, de nem annyira vészes mint a korábban próbált noname lakk. Szépen terül, de kell a két réteg. A sötétbarna csillámos (én a kép alapján feketére számítottam) kicsit csíkoz és nem fed úgy mint a telt színek.  

Amit kötéskor tapasztaltam: 2 perc 4*9W-os lámpában a kötési idő, és ami számomra kellemes meglepetés, nem marad ragacsos kötés után, nem kell fixálni. Én ezeken a tip-eken átlátszó fedőfényt sem alkalmaztam szerintem így is épp elég fényesek, persze ha valaki extra ragyogásra vágyik még mindig tehet rá :)

A tartósságáról egyelőre nem tudok nyilatkozni. Hétvégén ha lesz időm kipróbálom a körmeimen is és majd tesztelem. Most megnéztem újra az árát 16,14 EUR volt amikor vettem, akkori árfolyamon 5212 Ft-ot terhelt a PayPal, így egy darab 434 Ft-ra jött ki, még egy hagyományos körömlakk is kerül ennyibe :)

Kicsit sajnálom, hogy nem voltam bevállalósabb a színválasztásnál, mert ennél sokkal merészebb kombinációk is voltak, de összességében nem bántam meg a vételt. :D

Az eladó jelenlegi kínálatának linkje: http://stores.ebay.de/chika-store?_trksid=p2047675.l2563  

Kellemes csábulást :)

3 megjegyzés:

  1. szia!
    azóta próbáltad már a körmödön?milyen?hozzám is úton van egy hasonló csomag.
    köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, igen. Jól együttműködik a Crystal Nails és a Perfect Nails clear gél-lac -jával is. De arra célszerű ügyelni, hogy inkább több vékony rétegben vidd fel, mert ha vastagon kened, berepedezik és matricaként leválik a körmödről. Természetes körmön szebben mutat és tartósabb, ha egy réteg clear-rel fedjük, mert enélkül gyorsan "bemattul".

      Törlés
  2. ugyan ezt a szettet néztem ki ráadásul ugyan ezekkel a színekkel, de még nem rendeltem meg :D tényleg eltér a képtől, de végülis nem csúnya színek így sem :) köszi a posztot ez most nagyon jól jött :)

    VálaszTörlés