2013. június 10., hétfő

Újoncok

Láttatok már ilyet? Én még soha:

Valami
Ez a valami - feltételezem, talán valamilyen gomba - a virágoskertben nőtt, közvetlenül a talajfelszín alatt. Egy centi föld fedte. Véletlenül felsértettem a kapával. Az a fényes átlátszó valami pár perc alatt úgy megkötött, mint a ragasztó. Gyorsan visszatemettem, mert nem tudom mit kell vele csinálni? Van valakinek ötlete, hogy mi ez és mit akar?

Láttam ma más újdonságot is:  


... de ezt időközben sikerült beazonosítani: fehérpettyes alácsüngőlepke

A váratlan vendégek mellé olyan is jött akit én hívtam életre:


... az első saját vetésű cukkinim :) Nagyon örülök neki!

2 megjegyzés:

  1. A cukkinid miatt egy kicsit sárgulok! Tudom, csúnya dolog, de akkor is. A VALAMIVEL még nem találkoztam soha, még fotón se. Lehet hogy valami nagy kinc! Mondjuk valamilyen szarvasgomba-féleség...

    VálaszTörlés
  2. Korábban sövény volt ezen a helyen, de tavaly kivágtuk és gondolom ennek a gyökérmaradványai táplálják a gombát.

    VálaszTörlés