2013. július 20., szombat

Manikűr a Balatonhoz

Óda helyett manikűr született ma a kezeim közt :)

Végre eljutottunk idén is Zamárdiba. Igaz, hogy csak egy-egy napra ruccanunk oda, mert horror szállásárak vannak, mi pedig viszonylag közel lakunk, de így is jó! :)

Imádom a Balatont. Őszinte leszek: 20 éve nem hagytam el az országot. Ha nyaralásról van szó, a Balaton az első! Még mindig és már megint. Megunhatatlan. Legalábbis nekem. Szeretem a kékeszöld színét, szeretem a finom hullámait, szeretem hogy nem bántja a bőrömet, hogy nem csípi a szemem és hogy nem úszkálnak benne veszélyes medúzák és cápa is csak felfújható változatban található benne :) 

Az alkalom megérdemelt egy kizárólag "balatonozásra" szóló manikűrt. Alább az alanyok szépen sorban:

Sally Hansen Double Duty - alaplakk (fedőlakk is elvileg, de arra a célra nem vált be)
Rose Nails - Blueberry (semmi köze a színnek a névhez, ez türkiz, de sebaj)
Claire's és Rose Nails - csillámos fedőlakkok
Crystal Nails - 06 világoszöld lakk arany mikrocsillámokkal
Color Club - nevenincs kék
Az ötlet az volt, hogy a türkiz lakk lesz az alap, és a másik négy lakk lesz a 2. réteg. Minden ujjamon másik szín. Ilyen lett:



Meglepődtem milyen nehéz úgy fényképezni, hogy jól látszódjanak a színek és a fények. Nem is igazán sikerült :) Ebből a tapasztalatból okulva méginkább emelem kalapom a gyakorlott lakknaplós lányok előtt, egyikük másikuk valóságos művész!

A fenti projektnek volt egy másodlagos célja is, letesztelni hogy hogy bírják a lakkok a kiképzést. Egy jópár órás folyamatos balatoni áztatás megfelelő erőpróbának tűnt. Nos azon a körmön ahol nem volt fedőlakk (nagyujj) és azon amin a Rose Nails csillámosa volt felül - sajnos elvérzett a teszten. Egyszerűen felázott és levált a szabadszéleken. A Crystal Nails nem jött le, de a körömvégeken olyannyira megkopott hogy kilátszott alatta az alsó réteg. A másik két lakk (Claire's és Color Club) teljesen tökéletes maradt. (Átlátszó fedőlakk nem volt egyik körmön sem)

Tehát ha már szabadság, ha már Balaton, akkor türkiz-manikűr ééééééééés.... hogy ne csak a kocsikulcsot szorongassam...

...szereztem mást is amit a kezembe vehetek !!! :)
Ui: Meg kell hagyni, a csehek tényleg nagyon értenek sörfőzéshez!!!

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a körmöd, kár, hogy nem bírta ki mind. :)
    Én is nagyon szeretem a Balatont, bár én vagyok a nagy kivétel, aki erősíti a szabályt, mert én csak nézem. Belemenni nem tudok, az idén is csak térdig mertem, két hétig voltam tiszta kiütés utána. De nem baj, mert a partról is gyönyörű, és mindig tartogat valami újat is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiütések a Balatontól? Ilyet még nem is hallottam... nekem egy olaszországi tengerpart vette el a kedvem a sós víztől annak idején, viszkettem tőle egy héten keresztül! :)

      Törlés

  2. De jó lett, szép nyáron a világoskék szín :)

    VálaszTörlés