2013. augusztus 22., csütörtök

Lucerna Nail Art ;)

Az úgy volt... hogy olvasgattam a körmös blogokat és láttam, hogy egy halom blog oldalsávjában ott virít a bornprettystore holo lakkjainak reklámja... persze a kíváncsiság nem hagyott nyugodni és meglátogattam az oldalt... jó sok "kacat" van ott aprópénzért és ráadásul ingyen házhoz hozzák a világ másik végéből :)))

Tehát megadtam magam, ez kb. egy hónapja történt és rendeltem is pár apróságot - fillérekért. A csomag a napokban érkezett meg és teljesen rendben volt vele minden. Naná, hogy rögtön ki kellett próbálni belőle legalább egy valamit. A halványlila holo-lakk lett a kiválasztott. Ezt alkottam vele:

A háttérben ott figyel a high-end farakás :)))
Annyi csalás van a dologban, hogy ez a holo-lakk kifejezetten gyengén fed, ezért alá festettem egy normális lilát és a holo-t fedőlakknak használtam. A holo hatás csak teljes megvilágításban érvényesül, ezért nehéz jól fotózni. Dekoráció után kutatva botlottam bele ebbe az eltévedt lucernába, valamiért úgy gondolta hogy jó lesz neki a fűben* gyökeret ereszteni. 

(* értsd: az eltarackosodott és nyár végére sivataggá égett udvarunk arisztokratikus megnevezése). 

Amikor a fotót készítettem arra gondoltam, mekkora divat a lila különböző árnyalatait növényekről elnevezni, pl. orgonalila, ibolyaszín, levendulaszín stb. a zsályát és/vagy a lucernát bezzeg sosem halljuk, pedig ezek is igazán szép lila virágú növények. Jó, ha marketinges lennék valószínűleg én sem a "lucernavirág szín" elnevezéssel nyomulnék :)

Mert ugye mindenkinek a takarmány-állattartás vonal ugrik be róla. Illetve a nálam trendibbeknek az étrendkiegészítők, superfood-ok és gyógyteák.


A net tele van a lucerna lugosító és egyéb gyógyhatásaival - én meg képes vagyok a nyulakat etetni vele... :)


Visszatérve a manikűrre: próbáltam képet készíteni a holo-pillanatról. A kis kövek az e-bay-ről, z-vitamin eladótól származnak. Elvileg 1,5mm átmérőjűek, de elég vegyes a méretük és kicsit sorjás is némelyik. Tipragasztóval tettem fel őket.


Végül megosztok egy képet a közreműködőkről - hátha valaki kedvet kap a lucerna-manikűr elkészítésére :)


A világosliláról egyébként azt olvastam, hogy a marketing szakemberek szerint a világoslila színű csomagolásba tett árut könnyebben gondoljuk ínyencségnek. Na tessék, megfejtettem nektek a Milka tehén titkát! :)

6 megjegyzés: