2013. szeptember 14., szombat

Kedvenc előadók abc sorrendben - K - Kaszás Attila

Egy ideje gyűjtögetem már itt a blogon kedvenc előadóimat abc sorrendben. Sokféle zenét szeretek, nyitott vagyok az újdonságokra is, ezért nehezen tudom kategorizálni a zenei ízlésemet, de azt azért biztosan kijelenthetem, hogy értelmes/ötletes dalszöveggel, fülbemászó dallammal, meglepő fordulatokkal, mély érzelmekkel, karakteres, jól megkülönböztethető énekhangokkal tudják belopni magukat a szívembe a művészek.

Eddig az alábbi bejegyzések születtek:

Ágnes , Amy , Balázs Fecó , Christina , Demjén Ferenc , Emberek , Für Anikó , Horváth Charlie akit pedig most szeretnék figyelmetekbe ajánlani az I-t és a J-t átugorva nem más, mint :

forrás
Kaszás Attila 
Tudom hogy őt elsősorban színészként tiszteljük, de számomra jószerivel csak a hangfelvételei voltak elérhetőek, valószínűleg ezért kötődöm jobban zenei oldalról hozzá. Ha lehet szerelmesnek lenni egy hangba, akkor az övé tökéletesen alkalmas erre. Egyébként is nagyon szeretem amikor színészek énekelnek, mert nagyon értik a módját, hogy extra érzésmennyiséget közvetítsenek.
A legeslegeslegkedvesebb erőmerítő dalom a " Ha akarom " ami egy rendkívül nagy erejű dal, ami a dacos-harcos vonalat hozza felszínre bennem - amire bizony újra és újra komoly szükségem van.


"Nem igaz, hogy vége,
nem igaz, hogy nem jó!
Nem igaz, hogy elmúlt,
nem igaz, hogy álom, 
mert élvezem azt ami szól itt bent,
és nem szeretnék mást!"




Állítólag ez egy párkapcsolati válság ihlette dal, de nekem inkább a munkám vonatkozásában dobban rá a szívem. Vehetjük ezt egy burnout-ellenes dalnak is. :) 

A másik nagy kedvenc a "Rohanás" amibe én szintén teljesen más jelentést értek bele mint aminek szánták eredetileg, de úgy gondolom az autóverseny nagyon is jó metafora a versenyszférában való létezés "élményének" kifejezésére. Ugyanazt csináljuk mi is, ugyanazokat a köröket futjuk minden nap, akárcsak az autóversenyzők:


" ...Rohanás, nem tudom hogy hol a cél,
süketen körözök egy értelmetlen sikerért.
Rohanás, elfogy majd a levegő,
nyomulás, érzem ahogy zsugorodik az erő.
Rohanunk, a legnagyobbat vigyük el,
rohanunk, hogy megszerezzük ami kell.
Az a baj, már nem tudom hogy mi a cél,
de attól félek, lesz aki majd pont előttem odaér."


" Soha nem gondoltad még, hogy az élet több mint szép?"

Nagyon sok dalt fel tudnék még sorolni, de úgy gondolom kedvcsinálónak ennyi most épp elég lesz. :) Érdemes feltúrni a youtube-ot, nagyon szép dalokat fogtok találni Kaszás Attila előadásában.



4 megjegyzés:

  1. Az egyik legnagyobb kedvencem! Sokszor láttam, hallottam élőben, nem tudok betelni a hangjával. A Padlás vele volt az, amit a Padlás jelent, de még sok minden mást is említhetnék. Imádom.

    VálaszTörlés