2013. szeptember 17., kedd

Kedvenc előadók - K - Kozma Orsi

Kozma Orsit először a Jazz+Az formációban hallottam énekelni, de nem akkor szerettem meg, hanem később, amikor már önálló lemezzel jelentkezett, ami a "szívemből szól" kategória. Mindig nagy élmény nekem értelmes dalszöveggel találkozni, magyarul. 

Gyakorlatilag minden dala kedvenc, de most csak néhányat emelnék ki ezek közül:

Akkor...:

"Egy szó" - itt kezdődött a rajongásom :) Sajnos ez a videó nem viszi végig a dalt, de a lényeg így is hallható. Itt egy szál gitár kíséri - szerintem így érvényesül legjobban a hangja.

"Nem félek, nem kérek, érzem hogy senki sem ért..."


... pár évvel később ...
" A világban nincsen véletlen, tudod éppen ez tart életben."

... és most:


A túlsó part

" Amit látsz, csak egy pillantásig tart, 
hiszen nincs is túlsó part, ahol találkozhatnánk, 
bármi vár is ránk. 
Amit érzel, csak egy másodpercig tart, 
hiszen nincs is túlsó part ahol találkozhatnánk." 

Nagyon szeretem Orsi hangját, mert szerintem igazán különleges és szép. Sok nagyszerű dala elérhető youtube-on és itt. Az is jó, hogy egy-egy dalt többféle stílusban/verzióban is meghallgathatunk tőle. Illetve mindenképp érdemes meglátogatni a hivatalos oldalát is: Kozma Orsi Website

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése